Ulkoistettu assistentti/toimistoapu

Ulkoistettu assisttentti/toimistoapu vaihtoehtona osa-aikaiselle toimistotyöntekijälle tai lyhyt aikaisiin projekteihin. Voimme hoitaa toimiston arkirutiinit ja näin helpottaen pienen yrittäjän arjen pyörittämistä. Useimmat työt voimme hoitaa etänä omilla välineillämme, joten samalla kun säästää aikaa, säästää myös laitekuluissa. Hinta alk. 32,5€/h, pidempi aikaiset sopimukset sovitaan aina tapauskohtaisesti.

Voitte kysyä tarjousta teille sopivasta palvelusta  lomakkeen kautta tai sähköpostilla info(at)sannari.fi. 

 

 

  • Laskutus
  • Kirjanpidon avustavat tehtävät (esikäsittely ja toimittaminen kirjanpitoon, pienille yrityksille hoidamme myös kirjanpidot itse.)
  • Rekisterien ylläpito (asiakas- ja tuoterekisterit)
  • Dokumenttien puhtaaksi kirjoittaminen
  • Arkistojen ylläpitäminen
  • Markkinointi, myynti
  • Nettisivujen päivittäminen ja ylläpito
  • Verkkokaupan ylläpito
  • Tiedon etsiminen ja hankinta
  • jne…

Toteutamme ja suunnittelemme myös täysin uusia verkkosivuja yrityksille ja yhdistyksille. Sekä teemme mm. pienten yritysten ja yhdistysten kirjanpitoa.

 

 

 

Miksi ulkoistettu assistentti?

Ulkoistettu assistentti/toimistoapu on vaihtoehto esim. osa-aikaisen toimistotyöntekijän palkkaamiselle. Tällöin maksetaan vain tehtyjen tuntien mukaan, vaikka yhdestä tunnista viikossa/kuukaudessa jos tarve ei enempään.